Czy usterka mojego urządzenia jest objęta gwarancją?

Rozwiązanie

Każdy przypadek gwarancyjny jest rozpatrywany indywidualnie. Jeśli uszkodzenie jest spowodowane wadą materiałową lub produkcyjną, zazwyczaj jest objęte gwarancją.
Prosimy zapoznać się z warunkami gwarancji, aby dowiedzieć się, czego gwarancja nie obejmuje, można je znaleźć tutaj.

Dowiedz się więcej o gwarancji i naszych ofertach przedłużenia ochrony poza pierwotny okres gwarancji.

Czy ten artykuł był pomocny?

Znajdź instrukcję obsługi

Znajdź rozwiązanie swojego problemu lub pobierz instrukcję obsługi urządzenia.

Znajdź instrukcję

Zamów wizytę serwisową

W celu zgłoszenia urządzenia do naprawy, przejdź do strony Serwis.

Zarezerwuj serwis

Części zamienne i akcesoria

Znajdź oryginalne części zamienne do swojego urządzenia w naszym sklepie internetowym i zamów je prosto do domu.

Do sklepu internetowego

Zarejestruj urządzenia

Zarejestruj swoje urządzenia w Myzanussi i znajdź wszystko, czego potrzebujesz w jednym miejscu.

Zarejestruj produkt